בת ים מחדשת מרגשת לוגו הבית
חדשות

מנעולים של אהבה בבית ספר הנשיא בבת-ים

  1. ראשי
  2. חדשות

10.09.2017

מנעולים של אהבה בבית ספר הנשיא בבת-ים

לא צריך לנסוע עד פריז או לבירות אירופאיות אחרות כדי לראות את המראה של גדר מלאה במנעולים מקושטים שמסמלים אהבה והתחייבות של זוגות אוהבים. בבית ספר הנשיא בבת-ים החל מהשבוע ולכבוד פתיחת שנת הלימודים

 תוכלו למצוא גדר של מנעולים במגוון גדלים, צבעים וקישוטים שהם יוזמה שמטרתה לחבר את החניכים למחויבות להישגים ולאהבה לזולת.

320 תלמידי בית הספר מכתות א'-ו' רשמו את שמותיהם על מנעולים, קישטו ויצרו כל אחד מנעול ייחודי ואז לפי כיתות תלו אותם על גדר בית הספר ביוזמה שנועדה להראות את האהבה והקשר של התלמידים לבית הספר, לעיר, לחבריהם, על מחויבותם ללמידה, להישגים ולהצלחה.

את מפתחות המנעולים נתנו הילדים למורים למשמר כשהמפתח הוא גם המפתח שנועד לפתוח לכל ילד את הדלת להצלחה.

הרעיון היה של לבנה מנהלת בית הספר שביקרה באירופה וראתה את גשר המנעולים בו זוגות שנמצאים לפני חתונה מתחייבים על האהבה שלהם באמצעות מנעול ואת המפתח זורקים לנהר. הרעיון עבר הסבה מזוגות אוהבים לתלמידים שמצהירים ככה על אהבה ומחויבות למסגרת ולהצלחה כשפתיחת השנה היא ההזדמנות לפתוח דף חדש עבור כל תלמיד ולהצהיר על כוונות חיוביות. אל הגדר יצטרפו בכל שנה מנעוליהם של התלמידים המצטרפים לבית הספר ואילו אלה שעוזבים אותו וממשיכים לחטיבה ישאירו את המנעול אחריהם כסמל ומזכרת למה שעברו.

לבנה דבש מנהלת בית ספר הנשיא אומרת: "התוכן הוא אהבה ואנחנו מאמינים שרק האהבה מנצחת. פתיחת שנה מסמלת פתיחה של דלתות והזדמנויות ורציתי שכל ילד ירגיש מחובר ומחויב לאהבה ולהצלחה. כשיש התחלה כזאת חיובית לפתיחת שנה, כל שאר ההישגים כבר יגיעו. אני רוצה לאחל לכל התלמידים וצוות בית הספר שנת לימודים פורייה, נעימה ואוהבת".