בת ים מחדשת מרגשת לוגו הבית
חדשות

משתדרגים בקליק: אתר ואפליקציה חדשים לעיריית בת ים

  1. ראשי
  2. חדשות

22.12.2016

משתדרגים בקליק:

עיריית בת ים משיקה שירותים חדשים לתושב – אתר חדש ואפליקציה והכל, בקליק אחד!

עיריית בת ים משיקה בימים אלו אתר עירוני חדש ואפליקצייה חדשה, שתאפשר לכל תושב לקבל את השירותים בלחיצת כפתור מכל מקום ומכל מכשיר: מחשב, סמארטפון וטאבלט.

האתר החדש כולל את כל השירותים המוצעים לתושב: החל מלוח אירועי תרבות, חדשות ועדכונים על הנעשה בעיר, פעילויות שונות לקהילה ועד לפנייה למועד העירוני ותשלומים באופן מקוון, פשוט ונוח לכל משתמש, זאת במטרה להעניק לכל תושבי העיר, בכל הגילאים, שירות מהיר ויעיל – בקליק אחד בלבד.

בנוסף, יוכלו התושבים לדווח על מפגעים בעיר ובכך לקחת חלק ולעזור לצוותי העירייה להגיע למקום במהירות וביעילות ולטפל בכל מפגע קיים.

 האפליקציה העירונית, שמושקת בימים אלו גם באנדרויד וגם ב-Appstore, מאפשרת לכל בעל סמארטפון את השירותים המוצעים באתר גם במכשיר הנייד – ממשק שלא היה עד כה. גם באפליקציה יוכלו התושבים להתעדכן בכל הנעשה בעיר, וכן לשלם את כל תשלומי העירייה דרך האפליקציה: ארנונה, חנייה, אישורי כניסה לגן חובה, תשלומי איגרות לרישוי עסקים ועוד – זאת במטרה לייעל את שירותי העירייה ולקצר את העמידה בתורים.

מעבר לשירותים המוצעים באתר הבאים לידי ביטוי גם באפליקציה, יוכלו התושבים להזעיק את אחד מצוותי החירום (מד"א, מכבי אש, משטרה והמוקד העירוני) במקרה של מצב חירום ע"י לחיצה על לחצן המצוקה באפליקציה.

מעיריית בת ים נמסר כי "השקת האתר העירוני החדש והאפליקציה היא חלק מתהליך עירוני להציע שירות יעיל, וטוב ונוח יותר לתושבים שלנו. מעתה הם יכולים לקבל את כל השירותים העירוניים דרך האתר והאפליקציה, וזהו צעד גדול לרווחת התושבים שלנו ולשביעות רצונם".

עוד הוסיפו בעיריית בת ים כי "בהמשך השנה יתרחבו השירותים העירוניים וחלק ניכר מהם יהפכו למקוונים, כך שניתן יהיה למלא טפסים, לשלוח בקשות ולקבל תשובות לפניות היישר אל המייל והמכשיר הנייד ומבלי להגיע לבניין העירייה".

 להורדת האפליקציה באנדרויד או ב-Appstore חפשו: בת ים